Hotel Particuiler

image813
Jag behöver sova. Jag vill sova. Men jag kan inte sova.
Så det resulterar i att jag sitter uppe och googlar på helt wasteless stuff. Som hotell. Men ibland kan man hitta pärlor. Som det här. Hotel Particuiler ligger i Frankrike, Montmartre. Ska denna stad aldrig sluta charma mig? Inte nog med att världens bästa film utspelar sig där, utan det ända stället som kanske kan få mig att sova, ligger också där. Självklart. Det här hotellet är vackert. Det är idylliskt mixat med modernt och trädgården är wonderfull. Så, ni vet i vilken stad ni kommer hitta mig i framtiden.

Kommentarer
Postat av: REBECCA

När du lyckas sova, sov gott. :)

Postat av: Lou Cigaro

Helloj,

Är du sugen på en ny design? I min blogg finns det just nu en tävling där jag lottar ut en design. Om du är i behov av en är det bara att titta in!

Ha en bra kväll. (;

2008-03-16 @ 22:56:08
URL: http://cigaro.blogg.se

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback