Drömrum


Om vi skulle flytta inom en snar framtid, då skulle jag vilja måla ett citat eller en liten kort historia på min vägg. Gärna på franska för att det är extra fint att titta på. Och så skulle jag ha min turkosa tekanna ståendes ifall jag skulle få fint besök av någon pojke eller kanske mormor som uppskattar tekannor. Tekannan är nämligen min om 3 veckor, och jag kan knappt vänta! Jag tänker mig ett nytt rum, sitta skräddare på golvet, dricka rabarberte, lyssna på Sophie Zelmani, titta ut mot regnet som slår mot fönsterbläcket och värma fötterna i raggsocker. Pirr.

Kommentarer
Postat av: mli

Jag kan inte heller vänta tills jag får flytta och inreda mitt eget place. Det är något jag verkligen ser fram emot. Att skriva på väggar verkar inte helt dumt.

Postat av: mli

svar: Självklart. Det går jättebra! :D

2008-10-06 @ 23:01:02
URL: http://emiliez.blogg.se/
Postat av: patricia

alltså.

det liisa skrivit i sin blogg är inte riktigt sant. varför jag vet det är för att den killen som faktsikt gjort det gick i min klass. för det första skrev han det inte i fredags. för det andra har han inte sagt någonting om att han stod för det han skrivit och fortfarande ville mörda alla. och för det tredje så tog mr. saphir och elder tag i detta så fort de fått brevet, så ja, Eneglska skolan är fortfarande trygg och lugn. och för det fjärde hade han itne skrivit motevering till alla.

tack för mig.

2008-10-07 @ 16:54:49
Postat av: liisa

han abbe, abraham, som alltid gick runt med typ alpha 3000 såndär handdator, som såg ut som ett miffo, typ halvbritt eller nåt, o typ cepeläpp

2008-10-07 @ 18:44:13
URL: http://widstrand.blogg.se/
Postat av: patricia

åh, jag har fått mitt drömrum!

en fondvägg över manhattan, lovely <3

2008-10-08 @ 17:51:19
URL: http://fabulouz.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback