Ni är fina ni


"Du orkar vara glad och har en slags livsglädje men samtidigt så känner du andra saker också. Jag läser din blogg för att du skriver fina saker och har ett sätt med ord som talar till folk och för att det känns som att du skriver för din egen skull också."


"Min pappa luktar minttuggummi och hårvax"


"Ibland finns det monster, när jag inte vill att det ska finans så finns det."


"Regn kan vara väldigt mysigt ibland. och ibland kan det förstöra en hel dag."


Och det allra finaste
"Jag vet inte riktigt vem jag tycker är vackrast i världen. Eller, innerst inne vet jag nog, men jag vågar inte inse det "

(Förresten älskar jag spenat och till min lägenhet är det 42 trappsteg. Något mer ni vill veta rarings?)


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback