Arg

Kommenterat till Kissie
"Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle kommentera någonting i din blogg, eftersom jag har väldigt många åsikter om dig, men here we go. Jag har bloggat i flera år, och när man läser en annan blogg som man hittar något intressant i, så gör man självklart det själv - i sin egen verision. Inspiration kallad det för. Och varför trycka ned Blondinbella? Bara för att hon är en av dina största konkurrenter? Alla vet att dina videobloggar där du spelade spoiled bimbo bara var falsk propaganda. Jag tror att hela din blogg är ett enda stort fiasko. Du sitter bakom din skärm och spelar så jävla stark, försöker vara en riktig åsiktsmaskin som i själva verket bara mår dåligt innerst inne. Jag tror inte att det är många som ser det, eftersom du har fått en hel del fans som nästan lyder & tror på dig helt blint. Fans för vadå? Fans för att du inte kan stava, för att du lottar ut sexleksaker på en blogg som tyvärr läses utav mindreåriga (läs 12 åringar) & för att du inte kan visas utan smink? Ska folk i vårat blogg-skadade samhälle tro att man inte kan vara vacker utan smink och en dildo i väskan? Det är så jävla tragiskt. Du är så jävla tragisk. Blondinbella däremot, hon skapar ekologiska kläder, faddrar på en ungdomsgård, är med i debatter om våldtäkter osv. Och vad gör du? Skämtar om att du inte fått fingrarna uppkörda mellan benen än? Väx upp."

Kommentarer
Postat av: e

hah fett skön du är! håller med dig helt!

Postat av: Anonym

lär dig själv att stava innan du pekar ut andras brister inom det svenska språket.

tycker dock att du har rätt i vad du säger.

2008-09-20 @ 23:49:16
Postat av: Ema

Ge mig ett stavfel

2008-09-21 @ 00:15:13
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Emelie

Snacka om att hitta de rätta orden :)

2008-09-21 @ 16:49:01
URL: http://emlu.webblogg.se/
Postat av: amanda

du sa mina ord. Vad fan har kissie åstadkommit? Blondinbella är ju fan bäst!

2008-09-21 @ 17:56:17
URL: http://fernqvist.blogg.se/
Postat av: ida

oj, så bra sagt!

2008-09-21 @ 20:29:47

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback