Friday, I'm in love


Jag vill till att börja med tacka för all positiv respons. Varenda gång innan jag publiserar någonting som jag känner är taget ifrån mina personliga och egna sidor, så läser jag om & om igen och tvekar ständigt. Men så länga jag kan påverka 1 person, så är jag glad. Att jag nu påverkat antagligen de flesta som läst, ger mig ny inspiration och mer självförtroende. Tusen kyssar till er. Speciellt ni som alltid finns för mig, som jag alltid kan lita på. Ni är värd allt vackert och lyckligt i världen.

Idag har jag varit med min prickiga prins på sjukhuset. För det var precis vad han var. Prickig. Överallt. Sen drack vi kaffe för 5:- i biblioteket, läste tidningar, gick långa soliga (men kalla) promenader, hittade blodröda höstlöv, kysstes, värmde varandras näsor och bara var allmänt spontana. Det är såna här dagar ni ska ta vara på. Dom här höstdagarna är anledningen till att min mage bubblar likt sockerdricka.

I helgen har jag fullt upp. Ska köpa kängor för höstens alla tillstånd, ska mysa med min prins, ska fotas av Pola och dricka hemmagjorda vaniljchai-teen tills jag mår illa. Bloggen får ligga och vänta på regniga och inspirerande höstdagar.

Xoxo

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback