Award

Idag när jag skulle godkänna kommentarer möttes jag av något väldigt fint. Era ord och välformulerade meningar gör mig varm och inspirerad varje dag, men idag var det någonting lite mer speciellt. Jag har nämnligen blivit tilldelad Nice Blog Award av en fröken vid namn Lady Thirty.  Tack finaste du!



Och såhär fungerar det nämligen.
Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den och dessutom...
♥ Länka till den sockersöta person som utdelat priset
♥ Själv överlämna priset vidare till så många andra fina bloggar man vill och länka till dem
♥ Meddela dem i deras bloggar att staven är överlämnad och priset är deras!
Fiffigt som bara tusan tycker jag. Här kommer i sin tur bloggarna jag tycker om lite extra mycket!

Poesiflickan - Här klickar jag mig in när jag känner mig grå och obefintlig. Vackra ord som livar upp mina dagar när den gråa vardagen dominerar helt enkelt.
Il est mon cheri - Inte bara det att hon är så vacker att man tappar andan, hon är kreativ utav bara tusan också. Jag vill också kunna brodera på tårtpapper och tillverka kaniner av skira tidningsark.
Fem bilder - Illustratören bakom Fulheten har även en blogg. En väldigt kreativ sådan tycker jag. Det går ut på att rita 5 olika bilder, under 5 dagar, på ett speciellt tema. Fint som snus.
Bohemica - Den person som jag följt sedan start ett tror jag minsann. Jag tycker hon är så fantastisk, både jordnära, pillemarisk och inspirerande. Och så uppskattar hon små fina saker precis som jag! Speciellt smycken & saker i fin utstyrsel.
Pyttis - För att hon är en fenomenal förebild i bloggosfären. Hon bidrar med ett sunt förnuft, kreativitet, jordnära känslor och ett genuint sätt att bara vara.

Det var det. Puss!

Kommentarer
Postat av: bohemica

men du är ju bara alldeles underbar! tack för störtfina ord, det gjorde min dag! <3<3<3

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh tack så hemskt mycket!

Såg precs en snyftarfilm, lyckades hålla inne tårarna under den men nu när jag läste det här rannd et över..



puss!

2009-01-17 @ 21:50:26
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Lady Thirty

varsågod sötaste em :)

vad kul att du blev glad!

så roligt att du valde just denna bild (hihi)



kramelikram

2009-01-18 @ 08:43:24
URL: http://ladythirty.blogspot.com

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback