Äckel-trendslavar

jag är sjuk. hatar att vara sjuk. lixom, värsta helgen och grejer man planerar tusen saker.
sen kommer man hem och typ orkar inte ens öppna dörren. woha!! men jag har ätit lika mycket piller som en nittioåring gjort under sin livstid så jag är typ redan bättre. 1 poäng till mig.

jag har kommit på att nästan alla som bloggar skriver om mode. det är typ jättetråkigt.
och mode, det är bara en sak. om 10 pers skriver om mode blir det 10 precis lika dana sidor.
det är i brist på fantasi. mode är nog det tråkigaste intresset som någonsin funnits och kommer finnas.
nu ska jag göra en egen lista, för jag är fett otråkig och så :D

om man är trendslav ska man inte se det här som en trendlista!
1. häng
2. raggsockor
3. nitskärp såklart! alltid
4. kaffe (te är ju typ barr och andra äckliga saker man stoppar i sig om man är dödssjuk)
5. stora jätte odiskreta hörlurar
6. avskavt naggellack
7. stora mössor som täcker allt, räddar vilken dålig hårdag som helst :')
8. havremjölk, det är gott - faktiskt! (i kombination med raggsockor är det ännu godare)
9. hårsprayx2000 och världens morgonfrilla!


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback