ARG!

jag blev frisk igår! och så blev jag sjuk idag igen! woho. jag fryser, jag är förkyld och skittrött.
(apro på skittrött höll jag på att slå ihjäl mig på engelskan idag när jag somnade, men det är ju en annan sak). jag har fan tjocktröja och halsduk + tofflor, dricker jättevarmt kaffe MEN FRYSER ENDÅ!?
alltså dagar som sånna här borde inte få finnas. vintern (om man nu kan kalla det som är nu, för vinter) borde fan inte få finnas över huvud taget :@ ARRRGGGH asså.

jag är så jävla less på alla som ljuger. det borde finnas en lag på att man inte får ljuga.
okej, vita lögner är bra, ibland. men annars alltså alla jävla lögnare som inte kan något annat än att ljuga, dom borde fan ta och lära sig något av alla konsekvenser som blir när man ljuger.
men men, man lär sig ju inget om man inte vet vad man ska lära sig.
tills ni vet vad det är, kan ni bara dra åt helvette.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback