Crapcut

Idag var jag med Emil. Vi har haft massor med problem och så. Vi skulle i princip cut the crap och sluta umgås och prata typ övermycket. Men det funkade inte riktigt. Eller, jag hade inte räknat med att det skulle det heller, det gör det ju aldrig. Men han berättade saker som jag aldrig trodde han skulle säga om mig, så jag ändrade mig helt och hållet och det känns som allt är mycket bättre mellan oss nu än vad det brukar vara. Ska försöka att inte småtjaffsa med honom så mycket, han är så töntig,
han klarar inte sånt :) Och alla vet ju att jag och Emil är ment to be, så jag ska inte göra någon besviken och sabba det.  Visst är jag snäll!?


Nelly Furtado - All good things
(inte alls min musikstil, men skitbra endå!)



Måste bara säga, att Regina Spektor är nog musik i alla tillfällen. Så sjukt bra texter, asball musik, hela hon är ball och bra och man blir bara helt palaryserad eller vad det nu heter. Sofia om du ser det här, kan du berätta hur det stavas, du brukar alltid tro att du är så bra på sånt :D Men nu ska jag gå och dricka mjölk, sen bloggar jag mer senare. Är så jävla trött just nu. Och så ska jag kolla på Håkan Bråkan emellan också!


Kommentarer
Postat av: sosso

jag e bra på sånt å det stavas paralyserad :P


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback