GAH

alltså, den här eragon. jag vet, jag blir irriterad på konstiga saker. MEN WTF? ingen behöver en till totalt onödigt tidsfördriv i form av bio. speciellt inte sverige!? och den är ju typ en kopia på sagan om ringen och alla bara klagar på den. så varför ens släppa en film, som blir tolkad som en kopia, som går upp på topplistan med typ endast besvikna tittare? ARGHH jag fattar inte vitsen. fan gör en normal vettig film man kan lära sig någonting om. ingen vill titta på glittrande gräddvita älvor med perfekta hästar som försöker rädda skogen från undergång (kanske utom jävla töntar som tror på sånt skit).

men never mind. idag har jag i alla fall sytt klart min klänning! woha. den passar perfekt och den är precis som jag ville ha den. jag är faktiskt rätt så stolt över mig själv nu. om jag hade haft en kamera i funktion så skulle jag kirra en bild på en gång :D men tyvär, livet är inte alltid så intressant som man förväntar sig.
nu ska jag langa lite onödig fakta om me, myself and I. menar, egoism är faktiskt något man mår bra över. någonting som man får självförtroende av :> alla människor bör vara lite ego, det är bra för mänskligheten!
anyway. jag kirrar lite egofact på obstinate länken, och männskligheten har redan blivit lite bättre (y). jag gillare.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback