jag gillare

(okej, alltså själva egoidén är ju sofias först och främst)


yo. ema är jag. eller ema wiksten. från första början emma wiksten, men det är en lång historia så jag skippar den. jag är 14, jag är tillknullad på alla hjärtans dag för dom som är intresserade utav rent onödig fakta. jag bor i spånga, det ligger faktiskt inte i världens ände som alla tror. inte om man jämnför med kallhäll, där jag även också kommer bo framöver. jag har i alla fall en familj, en rätt normal. så det behöver vi inte heller snacka om eftersom det här ska enbart nästan handla om mig!  jag går i engelska skolan i järfälla. fråga inte varför just engelska, det bara råkade bli så. mysigt värre, jag vet. i den dära skolan som jag bara råkade komma till, lärde jag känne emil. världens bästa emil. tro mig, han är allt för mig. och sofia såklart :D sofia är bäst, horan i mitt liv lixom. kirrade henne för typ mindre än en hundring. de ni.
när jag inte bögar runt i skolan och inte läxstressar, är jag hemma och syr, ritar kläder, skissar, målar, fotograferar eller bara är allmänt osocial mot omvärlden. om jag inte är det, är jag typ med horan i mitt liv eller så är jag ute och går. för det gör jag, tro det eller ej. och jag lagar mat! alltså, jag kan faktiskt. mer eller mindre. men övning ger ju färdighet, right? mitt livs.. passion (öhööh fint ord för att komma från mig), är musik. lyssnar jag på musik behöver ingen ens försöka prata med mig eller göra sig hörd. för då är det jag, mina tankar (apropå tankar. tankar är nice, ingen kan någonsin veta vad som försigår där inne om man inte berättar det, så tänk medans.. ehm, du kan), och musiken. jag lyssnar på det mesta utom fjoll-techno och r'n'b/hiphop. mest är det allternativ, svensk hiphop, harcore, emo och pop. det är mest texten tillsammans med musiken som gör det, inte bara musiken. det jag är mest stolt över är nog att jag alltid har en posetiv inställning till saker. försöker göra allt dåligt till nått bra, försöker att alltid se det posetiva i negativt. som vitt ur svart kan man säga. det jag är minst nöjd över är att jag bryr mig för mycket om vissa saker ibland. att andra kanske inte kan se posetivt kan fucking freak me out ibland. och jag tar småsaker som en revulotion. men never mind. det får räcka för tillfället :>
peace

Sign EW


Kommentarer
Postat av: sosso

typ väldigt stooort ego :P


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback