Julmani

Idag har jag bestämt mig för att nu, efter jag har slutat på Marikas, måste jag fortsätta att träna endå.
Jag orkar inte engagera mig i någon klubb eller något, då måste man alltid vara där och man måste göra precis som man blir tillsagd. Jag ska köpa terminskort på simhallen, då kan jag gå dit hur mycket/lite jag vill, när jag har tid. Och så ska jag börja med kickboxningen igen, jag saknar alla där. Och det är ju 4 ggr i veckan och det räcker att gå på 1-2. Så går jag ju varje dag och fan jag börjar bli läskig hälsosam nu :>

Och alla har fått värsta jul-mani! Jul är överskattat. Jag älskar julen, det är bästa dagen på hela året, men hey wtf, alla beter sig som 5 åringar. Typ som att jorden ska gå under och det är sista gången man får fira jul. Eller, jag vet inte. Men nått patetiskt är det i alla fall. Sure, nice och träffa alla man typ någonsin kännt, och äta massor med mat och få saker typ utan att ge något, det kan nästan inte bli bättre. Men endå.

Föresten var jag hos Bengan idag. Har inte träffat honom på jättelänge. Nvm, han har jobbat för MIKAs och han hjälpte mig att välja ut bilder och så. Det gick bra, bättre än när jag väljer själv. Haha. Fast jag ska inte skicka till MIKAs den här gången. Dom är så jävla kräsna och utseéndefixerade att man vill gråta.

Kommentarer
Postat av: sosso

bengan?


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback