Udda

idag har det varit en.. ehm, udda dag! jag har sjungit opera på musiken. det är inte alla som får göra det inte. haha, det var typ jätteudda men vafan kul vare.

det är jättevarmt ute. man blir så glad! jag behöver fan inte ens vinterskor och det är julafton nästa vecka.
wa-wa-we-wa säger jag bara. hoppas det aldrig mer kommer snöa eller vara kallt eller typ vara raggsockefaktor igen! eller alltså, raggsockor kan man alltid ha, det är värsta klädsamt, men ni fattar^^
sen att det är typ storm ute, det är en annan sak. men jag sover som sune när det blåser ute :o
såhära mysigt. never mind, har inte så mycket att säga idag. flyttar på lördag så kanske inte skirver på ett tag. när jag loggar in nästa gång ska jag fixa med alla kategorier och typ hela bloggen :> peace

och jag saknar dig, varenda sekund, varenda minut. vet inte om någonting spelar någon roll utan dig.
jag har jätte ont i magen, verkligen. jag vet att jag säger fel saker och gör mycket fel. men det är du som får mig att andas, att orka vakna, att orka vara glad. det är du du du och ingen annan. och det kommer bara vara så också. du är allt, bokstavligen.


Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback