LESSEN!

jag är fattig. jättefattig. fattig lika med ledsen. jag är fattig och ledsen, det måste ju vara världens bästa kombination!? det är första december imorgon, vilket betyder att det bara är 24 dagar tills julafton. det är ju jättehemsk! i alla fall när man är fattig och ledsen? hur ska man då ge bort julklappar och vara glad fast man inte får mandeln i gröten eller vafan det nu mer är för skit. fast, man blir ju lite glad om man tänker på att idag är vi en dag närmare sommaren än vad vi var igår, WOHO! det är nästan värt att vara superglad över. och så skolan, jävla skolan som heldre sitter och skrattar åt att vi inte klarar av alla läxor dom ger oss (samtidigt, självklart), än att se oss gå ut 9an med bra betyg.
skulle behöva gräva ner mig i sandlådan.
fast den är väll typ ihopfrusen nu, jävla vinter. jag är verkligen så (inte) jätteglad idag! pz

dagens: underoath - when the sun sleeps

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback