dagens

guten morgen. gjorde yoga på morgonen, gick upp och gjore havre & kostfiber gröt, åt jordgubbar till och mackor. mmhmm.. bra start alltså. lite cred till mig som är så duktig. i alla fall. idag ska jag på bio med crackern emil. han kom hem från danmark igår :> yey. vi ska se the number 23 med jim carrey tror jag, vi brukar ju inte riktigt komma överens om vilken film vi ska se, men jag vill se the number 23 och då ska vi tamigfan se den!

desutom har jag beslutat mig för att börja på gitarr. jag är en gitarr tjej och jag skulle kunna ta fram en gitarr och en mer eller mindre fin sångröst och spela lite vart som helst, när som helst om det gjorde någons dag bättre. så ska börja med att emil får lära mig spela elbas, då kör man ju noter och det måste man ju också kunna. sen får jag flirta mig till en gitarr av mamma eller pappa, sen lite gitarr lektioner (camilla!?). over and out

dagens låt: anna nalick - breath

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback