ledsen kise

image250

GAAAAH! fick ännu mer läxor idag. ska göra följande innan jag åker: geografi, allt som ska göras under terminen ska jag göra på en vecka inklusive prov (muntligt, tack snälla), biologi - några sidor kvar, halva mattehäftet, extra slöjd så jag hinner klart med min produkt. att göra när jag är där: biologiprojekt, läsa ut svenska boken (sandor slash ida), eventuellt läsa engelskabok, skriva varje dag vad jag gjort (engelska), resten av mattehäftet, okänd svenska läxa :D ehehheh hitilst vet jag det här. sen säkert massa mer spanska och skit också. sörj med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men seriöst, ska du göra allt detdär INNAN du åker? det är väl lite överdrivet mycket läxor :/

2007-04-21 @ 15:18:54

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback