ledsen

jag vet jag vet jag vet att jag sugigt på det här med att blogga i några dagar, men skolan har ju börjat igen nu efter 2 veckors prao och 1 veckas lov, så har massvis att göra (eftersom jag ska till usa i ca en månad from den 30 april).

jag har tonvis med läxor just nu, och för att inte stressa ihjäl ska jag under den tiden jag inte gör läxor, försöka att inte sitta vid datorn eftersom man lätt fastar och så rinner tiden iväg och då hinner man inte med planerade saker. så bye bye alla läsare i guess :( ni kan ju älska mig lite och ha tålamod att titta efter inlägg? jag lovar att blogga lite varje dag i alla fall, om jag missar en dag så kan ni sörja för mig för då är jag in the middle off råpluggning.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback