mums

min moderkaka lagar rätt så jävla nyttig och hälsosam mat. men i söndags hade hon tittat på han oliver snubben och blivit inspererad att laga lite tjockismat. hon gjorde vääärsta goda pastasalladen med gräddig jätetgod sås, bacon, nötter, någon cool sallad och massa annat. det var nog inte det nyttigaste. men ibland känns det som om jag inte äter något fett, godis eller något mindre hälsosamt alls. anna skipper skulle antagligen avundas mig. men fan vad jag hatar alla dessa hälsofreak som inte ens kan ha en sockerbit i teet någon gång. i alla fall, det var världens godaste pastasallad som antagligen skulle gett anna skipper hjärtattack. tack mamma.

ska möta världens bästa emil nu, bloggar kanske inte så mycket idag. over and out!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback