svar till anonym

nej, man får inte magkatarr om man äter dåligt (i sånna fall skulle jag vara så långt ifrån det som möjligt). magkatarr får man om man aldrig kan slappna av, stressar för mycket, har tvångstankar eller är orolig över saker etc. detta är någonting jag gör/har, jag vill vara överallt hela tiden och jag vill hinna göra massvis med saker på samma dag. jag har aldrig tid att bara sitta och t.ex rita, läsa, lyssna på musik, ta ett bad osv. jag har saker på g hela tiden, och desutom har jag mycket problem med vad jag äter osv (vilket leder till en hel del tvångstankar), och jag är orolig över mycket, som jag inte vill gå in på.

nu vill jag lämna det här för vill inte ha för mycket privatliv i min blogg. over and out.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback