the number 23

"en man blir besatt av en bok med titeln the number 23, som tycks vara baserad på hans egna liv. händelserna i boken utspelar sig också i mannens verklighet. det enda som inte har inträffat är mordet som boken avslutas med."

såg filmen "the number 23" idag med emil. tror aldrig jag sett en så genomtänkt, spännande och otroligt händelserik film någonsin. tvekade att se den först, eftersom kritiken varit stenhård. "slöseri med tid", "patetisk" osv. det här har verkligen lärt mig att man inte alltid ska tro på media. den var grymt bra, och man får sig verkligen en tankeställare. uppmanar alla att gå och se den här filmen, inte en sekund går till spillo i can tell u.

image236

personligen tror jag att folk inte kan se detta som en bra film, eftersom huvudrollen spelas av just jim carrey, kungen av skratt och komedi. och det är allt den här filmen inte är. men fan, har nog aldrig sett bättre! skulle lätt ge den 5/5. gå och se den nu! eller så kommer jag aaaaaldrig förlåta dig! muahhahaha

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback