this is me

ema i ett nötskal: kan aldrig använda samma kopp 2 ggr, vilket resulterar i att det står ca 43857 koppar på mitt bord, alla med samma innehåll, pluggar alltid till prov/läxförhör dagen innan, annars minns jag inte ett piss. ibland läser jag till och med igenom det på tåget på väg till skolan om jag inte orkade plugga dagen innan, läser samma meterotidning 2 ggr (tar en på morgonen, glömmer bort att jag läst den, tar en ny när jag åker hem), ringer alltid för tidigt eller försent till folk vilker resulterar i att jag alltid lyckas väcka någon, älskar småbarn för att småbarn älskar mig, måla, skissa, rita, färglägga, u name it! udda strumpor, två tankrämssmaker, sätter på radion det första jag gör på morgonen, tar alltid 53968 bilder på mig själv, men använder max 2, känner mig handikappad utan min mobil och mitt SL kort, skrattar åt nästan vad som helst, det bästa på dagen är frukost, tror på andar, horoskop och onaturliga väsen/krafter, är dålig förlorare när det gäller kortspel, fuskar alltid på andra spel, vill alltid ha rätt, tycker att brunetter är snyggast, köper jätteofta smycken - men använder dem aldrig, har alltid städat rum, för jag klarar inte av när det är stökigt (hemma hos andra, ja tack, men inte hos mig, då får jag ångest), hatar gymnastik, skulle heldre stanna hemma med alla vänner istället för att åka på en lång semester, älskar att ta hand om andra, vill någon ha kaffe så gör jag kaffe till dem, har någon ont i nacken ger jag massage, och mycket mycket mer..

Kommentarer
Postat av: Chrissy

hej! jag har använt mig av stilmallen fashion :)


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback