today

alltså, blogg.se vill inte logga in mig (kom in nu, har försökt hela dagen), vill inte publicera mina inlägg och vill inte ladda klart blogg sidorna. så idag blir det inte mycket skrivande eftersom jag har skrivit hundra inlägg som inte publicerats så nu är jag förbannad och känner inget tvång att skriva om allt igen.

ska bara tillägga att jag har haft världens mysigaste helg med världens mysigaste pojkvän. passions honey :> bara emil fattar. och så vill jag göra ett slag för en ny favorit i cyberspace - www.ungmamma15.blogg.se. en 15 årig mamma som har en underbar dotter på 2 månader. gillar sånna personer med mycket vilja och styrka. keep it up! :D

nu ska jag ut och ta en promenad med kameran som pappa kom hem med igår. over and out

Kommentarer
Postat av: misia

jag älskar den bloggen, den är så verklig liksom. alla andra fjortisar som skriver om vad som händer i deras patetiska liv kan inte jämföras med ungmamma :D


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback