today

gurten morgen : D vaknade rätt sent idag om man jämför med när jag vaknat alla andra dagar (runt 7-8).. vaknade 10 och gjorde yoga på morgonen. sen gick jag ut och gick 6 km för att sedan gå och köpa mina jordgubbar. när jag stod i kassan och svettades så var det en kö vi kan kalla milslång. alla hade typ storhandlat och jag stod med ett ynka paket jordgubbar längst bak. mhm sånna småsaker kan förstöra en hel dag. tanten framför mig tittar medlidande på mig. helt plötsligt skriker hon till alla som stod längre fram i kön att "kan inte den här söta flickan få gå före alla, hon har ju bara ett paket jordgubbar, och hon vill säkert hem och njuta av dem". haha så söt, och alla lät mig gå förbi och jag var klar där inne på 2 min. skönt att det finns sånna människor, vad skulle världen annars vara? :)

goda jordgubbar btw.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej fan vad gulligt

2007-04-11 @ 15:24:13

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback