dear diary

tjabba.

sitter med ägg/olivolje-hårinpackning nu. älskar det. det känns så äckligt och ofräscht när man har det i, men efteråt är det lixom änglarna sjunger. tänker kila till centrum senare och köpa såna dära "vantar" som man torrborstar sig med. tänkte köpa peeling, ansiktsmaski och footmask också. så ska jag ha mini-spa sen i veckan. hehe.

i alla fall. ska till oxelösund till farfar ikväll. sover där i natt och åker till kolmården hela dagen imorgon. bloggar kanske om jag lånar farfars dator. ni klarar er utan mina visa ord i någon dag i alla fall, om jag inte skulle skriva.

kyss och knull

Kommentarer
Postat av: sara

ägg/olivolje-hårinpackning
vart kan köpa plus hur mycket? är det bra förr torrt och slitet hår.

2007-08-06 @ 07:28:45

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback