gott nytt år!

image573

med den här bilden avslutar jag år 2007s bloggande.
alla planer för hela jävla nyår, party dagen med stort P, är screwed.

men i år har jag ändå hunnit med en hel del..
januari: lärde mig att vissla.
februari: bodde i princip at långbens place. hade helmysiga dagar i tvättstugan,
mindre lyckad dag i skidbacken, café kvällar osv. åkte desutom snowboard i fjällen med emil.
mars: typ tråkigaste månaden. slutade dricka kaffe, hade abstines, gymmade som fan.
april: hade magsår. var allmänt sjuk & tråkig. kunde typ inte äta.
maj: åkte till florida i 3 veckor. fick modellkontrakt med amodels.
juni: cyklade vilse i en skog i kallhäll med emil. hade picknick på en äng brevid stationen.
fick blombud & dyr choklad av min baby! värt att nämnas. spelade in tv4 guld reklam. bröt armen.
juli: drog till landet med långben. rökte vid bryggan, badade näck, grillade och var allmänt slappa.
fick äntligen glasögon och hade inte huvudvärk på hundra år.
augusti: var i oxelösund, skolan började.
september: lärde känna katja, skrev typ 1 miljard dikter. hade fel på lungorna.
oktober: klippte av allt hår. hela släkten fyllde år, kalas 24/7,
drog till gran canaria, fyllde år när jag var där. det var sämst.
november: praoade på långbro. det var så värt! bästa veckorna på hela året. var i örby.
december: 2 år med emil, har haft feber, varit magsjuk, fått ont i lungorna igen.
firade jul, var utan min älskling i två veckor, sämst jullov, sämst nyår.

tack för allt! nu ska jag dränka yttligare sorger i nyårsoutfits, mat och skumpa!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback