beach 2007

alltså man blir så jävla less på allt snack om beach 2007, och att idealkroppen är typ benrangel. allt handlar om vikt. är man inte smal så duger man inte. smal är lika med smart, framgångsrik och duktig. tjock lika med osmart och dum. idag så såg jag vasas nya reklam för sina knäckebröd. en bild på en bikini över texten "lugn, du hinner". sen en bild på ett knäckebrödspaket. så jävla löjligt så det inte finns. tycker dom man ska leva på knäckbröd i ett halvår bara för att vara slimmad när man ska steka i några veckor? fan, jag tänker ta på mig bikini om ett halvår oavsett om jag levt på knäckebröd eller inte.

Kommentarer
Postat av: sosso

men jag blir sur smala lider fan mycket också deras kroppar är bara uppskattede i media, och vad händer med vardagen då alla kollar snett och kallar en en massa skit? Anoreksia är en sjukdom altså man väljer inte att vara sån, anorektikers hjärnor är även mindre utvecklade och fattatr inte att de är smala då de ser sig själva som elefanter, å vissa är naturligt smala ... som jag .... JAG VAR BARA TVUNGEN...

2007-02-09 @ 00:14:09

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback