valentine

är det inte helt sjukt att två personer kan tycka om varandra. jag tycker om just han, och han tycker om just mig. hallå, kolla hur många människor det finns på jorden lixom? det är ödet, folk kan inte gå och säga att dom inte tror på det. man gör ju allt i ödets väg, utan att man vet det. jag tror verkligen att det finns nångot öde. något förbestämt. för allt händer ju av en anledning. och den anledningen måste vara ödet.

anyway, tänkte lite på det idag när jag spenderade alla hjärtans dag med älskling. inget firande så, ska ju fira på fredag.. det kommer bli feting nice. och nu ska jag inte skriva en roman om hur mycket jag älskar honom, kort sagt - tack så jävla mycket att du vill vara en del utav mitt liv.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback