karma baby

jag tror på karma. alltså, verkligen. gör jag något dumt idag, får jag tillbaks det imorgon. det skulle bara kunna vara att jag glömmer ställa in disken, eller sket i att göra läxan, hade hatiska tankar om någon, alltså vad som helst! karma är typ gud. gud finns inte, men karma gör definitivt. menar, någon måste ju bestämma vem som kan få allting. typ vissa föds fan för ingenting och blir hur kända som helst utan anledning. det är säkert något crap att dom gjort något bra i sitt förra liv och så får dom värsta superspexmega balla livet nu. det är orättvist! menar, ingen minns vad som hände typ för 892357 år sen endå. och andra som kanske dödade någon i sitt förra liv är typ born to be mördare. eller något annat. typ jude eller nått. därför, gott folk, har jag kommit fram till att jag ska göra bra saker - alltid : D yeah, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: shafti

gud finns inte, o det du sa nyss e skit enligt mig :D

2007-01-18 @ 21:06:23

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback