sommar-07

och vet ni vad jag precis fick veta? :D jag ska till grekland i maj! yey, eller i början av juni. det vill säga att jag får solsemester innan sommarlovet, vilket innebär att jag får längre sommarlov. åh, morfar ska bjuda hela familjen till grekland, kusiner och allt. det kommer bli bäst. och det är spikat också.
JAG SKA TILL GREKLAND OCH DET SKA INTE NI!

grekland hus

och sen så ska jag antagligen till indian rock på floridas kust med pappa i 4 veckor sen i sommar också. det kommer bli bästa sommaren ever.
lite synd att vi inte kan flytta allt framåt, till nu typ.
det blir mer effekt att åka ifrån vinter till sommar,
istället för ifrån sommar till sommar.
men jag ska definitivt inte klaga. jag ska få samanlagt 5 veckors solsemester,
det vill säga om vi åker iväg till inidan rock för det är ju så mycket med huset nu, men jag hoppas!



klicka för större bilder


Kommentarer
Postat av: sosso

vavavavava! lycko dig !

2007-01-03 @ 21:06:56
Postat av: sosso

typ jäääätte riik morfar ;P

2007-01-03 @ 21:07:32

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback