bussar

okej. jag kanske är lättroad. men jag älskar bussar.
bussar är livsglädje. det bästa är när man inte har bussremsa/kort.
man kan komma med så mycket ursäkter, att man blivit rånad, att ett ufo kom och strålade upp kortet, att en elefant ställde sig på dig och vägrade flytta på sig, att man blev hungrig och att det var det enda som fanns till hands osv..

och det bästa är nog att kliva på och viffta hysteriskt med armarna och prata ett språk som inte någon förstår sig på, eller att när busschauffören frågar efter remsa/kort så kan man förvirrat titta sig omkring och mummla "va!? vart är jag? är detta en buss?"

Kommentarer
Postat av: Kenza

Svar: förlåt men jag har inte tid att svara på alla miljoner frågor jag får varje dag. tyvärr


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback