home sweet home

howdy ho people.
är hemma nu. 3 dagar tidigare än vad planerat, men jag skulle se det som 2 veckor för sent. har haft i princip jordens tråkigaste veckor på landet i regn och tornados typ. men nu är jag hemma och har inga planer på att åka tillbaka :)

läste alla kommentarer osv. tänkte bara ifrågesätta de som kommenterar mina musiklistor.
bara för att jag för tillfället gillade maia hirasawas "and i found this boy", betyder det att jag aldrig hört hennes andra låtar då? varför dra alla över samma kam och tro att varenda jävel kör med att "hör jag en bra låt från en artist betyder det att den artisten är bäst och jag kan prata om han/hon som om den vore min gud".

jag kör inte den stilen. jag skriver musiklistor och tipsar om artister/låtar för att musik är mitt liv. på riktigt. jag kan inte gå en dag utan musik. jag älskar maia hirasawa, alla hennes låtar, gothenburg, roselin, stil june osv osv.. men å andra sidan, tipsade jag ju faktiskt om LÅTEN, så även om jag inte hört någon av hennes andra låtar, hade det väll inte spelat någon roll?

jag älskar fisk också. och jag har inte bara ätit lax och torsk. just for your record.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback