bra dag

dagens plus: bananer, emil, ny madrass & sista dagen i skolan på 3 veckor
dagens minus: trött, ont i ryggen, matteprov & fattig

goddagens! idag var det sista dagen i skolan på 3 veckor. imorgon & på fredag är det P/T/S (parents, teachers and students), alltså utvecklingssamtal. efter helgen är det prao i två veckor, och direkt efter det är det påsklov. och efetr lovet har jag bara 2 veckor i skolan sedan drar jag till florida. så alltså, 2 skolvekor kvar innan sommaren typ nästan. i like!

annars var det en superhärlig dag idag. den var kort och jag var rätt pigg i skolan (sen blev jag trött..). kände för att vara lite snäll så jag överraskade emil på hans prao och jag hade köpt en stor "lyx-muffins"-choklad och en kaffe. sen fick jag pannkakor & ny madrass när jag kom hem! ehehheh typ superdag.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback