mars

såhär kommer mitt mars se ut:

14 mars: ledig
20 mars: vendela kommer äntligen hem!
22/23 mars: ledig/utvecklingssamtal
26 mars-5 april: prao berghemsskolan

ganska många dagar som jag inte ska vara i skolan. skitskönt att det bara är ca 4 skolveckor kvar innan jag drar till florida. tiden fram tills jag drar nu kommer gå jävligt fort med tanke på lite skoltid och många lov. asskönt. egentligen fick jag inte ledigt och det har blivit lite småbråk mellan pappa och rektorn, men men.

det blev inget regina spektor. det var synd fan, hade sett fram emot det. sofia var sjuk och jag tänkte gå själv. men jag hade ju precis kommit hem ifrån fjällen och jag mådde inte heller spec. bra. sofias mamma och syster gick på konserten istället, hoppas det var jävligt dåligt, ehhehehehehe.

Kommentarer
Postat av: sosso

dom sA att det var skit bra så .... HAHA

2007-03-07 @ 18:13:41

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback