sommartid! finally

som de flesta vet (hoppas jag) så drog man ju fram klockan till sommartid idag. jag har sovit hos emil hela helgen så min mamma fick klara av det på egen hand. och så idag ringde jag henne och sa att jag skulle komma senare eftersom jag glömt bort att man skulle vrida fram klockan. mamma skriker till och frågar vad klockan är. ehehehhe tio i tre sa jag. mamma hade vridit tillbaka klockan så hon trodde den var 10 i ett. min syrra skulle vara på födelsedags fika hos en kompis vid tre och mamma och syrran fick panik och mamma slängde på luren. haha.

(saga ringer till sin kompis som har fikat)
saga: hej det är saga, vad är klockan hos dig?
kompisen: ehm.. 10 i tre
saga: jaha, här är den 10 i ett! hejdå!


haha jag skrattade i år!

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback