copycats

nu är det såhär raringar. det finns sånna hära personer som inte har någon självdistans och inte kan ta några egna insiativ över huvudtaget. och en av dom är en viss tjej jag inte tänker nämna namnet på, men hon har i alla fall kopierat min blogg rakt upp och ned. mina ord, mina synpunkter, mina åsikter. och den här människan har varit min kompis, helt sjukt. men vissa skaffar väll sig bara vänner för att leva av dom (om ni förstår vad jag menar).

om någon sett denna blogg (ojssan.blogg.se) och kanske fått uppfattningen att jag kopierat henne så är det helt fel. jag är ingen copycat. men nu har hon raderat bloggen och jag antar att hela hennes liv har rasat samman nu.

ska bara tillägga att jag har det svinbra här i florida, men jag saknar alla riktiga vänner och världens bästa emil =/
men i'll be home om 11 dagar. ta hand om er! tant ema

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback