kom fram kom fram

jag har letat febrilt efter mina världssnygga solbrillor (endas använd 1gång) som är brutalt jätteborta! hur ska jag klara av en solsemester utan glasögon!? mina supersnygga glajor!!!!!

UPDATE
såg att jag använde tre olika ord för solglasögon nyss.
så, kärt barn har många namn. heter det brillor, glajjor eller shades?

brillor:  vanligast, kanske lite högstadie på det. Slang på brillorm.

glajjor: låter äckligt, som en kräkning. och inte alls speciellt sexigt.

shades: hej, jag har kollat på en polisfilm och lärt mig lite lines. går fetbort.

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

bara så du vet är du jävligt saknad och när du kommer hem är du så min.. okej kanske emils LITE då för en stund iaf. så ja jalla dig hem kvinna..

2007-05-18 @ 17:31:57

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback