känsliga läsare varnas

idag när jag kom hem och äntligen skulle få tömma min gasiga mage upptäcker jag förskräckt att det inte finns ett spår av toalettpapper i huset. självklart får jag panik och springer ner till lidl som ligger närmast. självklart, kära läsare, hittar jag först och främst inte toalettpappret och för det andra är kön milslång.
och när jag äntligen kommer fram så står det en liten äcklig jävla unge och glor på mig. blicken vandrar mellan mig, och mellan pappret.

och jag ville så gärna skrika åt den lilla ungen att hon minsann är bortskämd med toalettpapper dygnet runt hemma, medans jag får springa ned i panik och köpa till mig själv. men vad gör man, ler sådär lite småfalskt och flackar runt med blicken.

ångrar att jag inte bajsade i ungens mun!

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: okej =)

men grejen är att dom ljuger o säger att alla har fått jobb, och när jag frågade nicklas om varför de kostade så blev han skitförbannad. alla andra såg det också, det var under "a model school".. du kommer ihåg att det kostade 250 kr per bild.. jo, till fotografen. men eftersom han själv är fotograf och det är hans agentur, ska det ju inte kosta för de som är modeller. han ska ju investera i modellerna, inte ta betalt 250 kr per bild till sig själv :S

Postat av: Josiee

aooooouch:) gaser i magen e inge bra:P

2007-11-21 @ 21:07:25
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback