today is a good day

nästan hela dagen idag har jag velat skratta. jag har haft bubblor i magen.
och ikväll på tåget när jag läste en såndär asdryg serie i city, började jag garva.
allting bara flög ur mig och jag satt verkligen och garvade, och kunde inte sluta.
men det var skönt, för det har varit en bra dag idag.

måste bara tillägna en puss till alla som gör mitt liv bra just nu.
puss sofia, emil, yezdan och saga. känn er uppskattade.

(och när jag ändå håller på ska jag langa en passande låt:
anna ternheim (?) - today is a good day)

Kommentarer
Postat av: widstrand

grejen är att jag inte förstod sammanhanget mellan DIG och TEXTEN och hur den blev HÄLSOSAM när du själv säger att du inte äter riktigt. du försvann som ett problem för mig för länge seen, har inga problem med dig?

2007-10-09 @ 21:42:59
Postat av: widstrand

ps, jo du är ett bevis att försöka göra mig mer ledsen "puss på yezdaan

2007-10-09 @ 21:45:02
Postat av: widstrand

jag hatar diiiiiiiig

2007-10-09 @ 21:45:32
Postat av: Greta

yeah.. right? :/

Tum upp för Anna Ternheim

2007-10-12 @ 14:03:55

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback