Sunshine in my mind

Idag har det varit den bästa dagen på länge. Jag blir så lycklig när det är så himmla fint väder, solen värmer, det luktar ny-dammade gator, folk går omkring i t-shirt & det känns nästan som om hela världen ler mot en. Jag umgicks med Sosso hela dagen. Vi promenerade från Kallhäll till Jakobsberg och det var nog den bästa promenaden någonsin. Jag får såna crazy-impulser när jag är med henne. På psykos-vägen som det så fint kallas lessnade jag på min BH och tog mig friheten att gå utan. Det är så härligt sånt där. När man bara känner att man kan göra precis det som faller en in.

Förövrigt blir våren bättre när man är kär. Och gud vad kär jag är. Jag känner verkligen att den här människan och jag tänker pararellt och att allting blir mycket lättare när man har någon som verkligen förstår en in och ut. Det pirrar i min mage, jag ler ständigt, har skrattet i halsen och jag känner mig mycket piggare. Livet är underbart.

Om mindre än 50 dagar slutar jag Engelska.
Den dagen kommer livet inte vara fullt så underbart.

Kommentarer
Postat av: C

Påminner mig om en bekant till mig som fick för sig att ta av tröjan och gå runt i bara BH... och då var det, precis som nu, vår och inte sommar.

2008-04-24 @ 23:17:47
Postat av: misia

men åh jag vill veta vem du är kär i av någon anledning. jag har inget liv kanske?eller jo det har jag men ja, jag är nyfiken haha

Postat av: amanda

jag kommer gråta floder x 1000

2008-04-28 @ 17:01:15

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback