Galet

Läs hela det här inlägget.

Reaktion:

"Det här var så pinsamt att jag är out of words. På riktigt. Världen har delat upp alla typer av folk i fack. Det finns punkare, poppare, idealister, humanister, hiphopare, drömmare, hatare och jag kan fortsätta i en oändlighet. Hur i hela jävla världen kan du ser ned så otroligt mycket på en folkgrupp? Du är fan också placerad i ett fack. Du är placerad i facket där man inte kan leva annat än i nuet, för att du är rädd för att se något annat, du är rädd att se vad som finns bakom alla betonghus och dina t-shirts med neontryck. Och alla dessa modebloggar, du tycker kanske inte att det finns en svärm av dessa bloggar, som briljerar och alla skriver de om samma skor och samma stilikoner. För seriöst, du skrattar väl inte när du ser en tjej på stan med chinos, gladiatorsandaler och raybans? Jag blir så jävla förbannad på att det finns människor som er två. Som inte kan förstå att alla människor inte gillar samma saker, att alla människor är olika. Fattar du hur äckligt patetiskt och jävla grå världen skulle se ut om alla var som er? Ingen skulle sticka ut och ingen skulle vara något. Inte ens ni."



Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste hålla med dig.

2008-08-06 @ 03:15:45
Postat av: e

Jag fick den av min kompis som hade den på devote.se du är inte den enda som har den??

Postat av: erica

jag bara skrattade åt den andra tjejen, du skrev du det till mig igår att jag skulle titta in henne men jag glömde det. Men fan asså. Jag kan nästan inget annat än skratta, orka rikta sitt hat mot 50talister, eller ja. Folk som inspereras av den livsstilen. När det finns så mycket annat i denna värld som man verkligen nästan borde hata.

2008-08-06 @ 13:49:30
URL: http://ericaskrika.blogg.se/
Postat av: e

jag vet att det var du elr eric som skrev det... om ni har något att säga så ska ni inte vara anonyma. och på vilket sätt härmar jag DIG?

2008-08-06 @ 22:47:21
URL: http://quodii.blogg.se/
Postat av: amanda

det var det sjukaste inlägg jag läst. På otroligt länge. Fyfan. Jag blir så arg så jag vet inte vad jag ska skriva.

2008-08-11 @ 10:52:40
URL: http://fernqvist.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback