Saker ni nog inte vet



Jag samlar på små burkar och askar
Jag fördriver tiden i kollektivtraffiken med att fantisera om vad gubben framför mig gör när han inte sitter framför mig, kanske har han en katt han ger kaffegrädde till varje morgon
Jag älskar att läsa & att hitta böcker nästan ingen läst på biblioteket
Mina största rädslor är ankor, förbipasserande tåg och att dö i sömnen
Jag tycker det är avkopplande att lösa korsord
Jag är duktig på att laga mat men jag kan inte baka
Jag tänder rökelser nästan varje kväll
Jag måste somna vänd mot väggen (tvångstanke)
Jag är med i Liberala ungdomsförbundet (FP)
Jag har en Lena Philipsson skiva som jag tycker är jättebra
Jag är besatt av träning & min vikt
Jag är en te-nörd, kan allting om allt
Jag byter om till raggsockor och stora koftor det första jag gör när jag kommer hem
Det är 42 trappsteg upp till min lägenhet
Jag kan inte ha samma kläder i 2 dagar för då känner jag mig tråkig
Jag hälsar ofta på folk jag ser varje dag
Jag älskar gamla svartvita fotografier
Jag skaffade en analog systemkamera istället för en digital, bara för att det är charmigare
Min kanin heter Billie Holiday fast det är en hane, men jag älskar B. Holiday så det fick helt enkelt bli så
Jag tycker liljor är sannslöst vackra
Jag är besatt av vitlök, har det på ungefär allting
Jag älskar att bo i Sverige
Min mamma är min bästa vän och jag berättar verkligen allt för henne
Jag tycker att
Chloë Sevigny klär sig finast i hela vida världen
Jag vill döpa mina barn till Tigerlou, Billie & Lilly Estelle
Jag brukar läsa högt för mig själv ur böcker som jag gillar extra mycket
När jag blir stor vill jag ha origami i hela mitt vardagsrums-tak
När jag var 10 samlade jag pantburkar som jag pantade, och pengarna gav jag till Röda korset
Jag är en obotlig romantiker och pular med allt från skattjakter till stora brev fyllda med torkade rosenblad
Jag älskar att umgås med min mormor & morfar
Jag är väldigt vig
Carolina Gynning är min förebild & den häftigaste människan i mellanmjölks-Sverige
IKEA är bäst

Det får väl räcka för nu.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Olsson

coolt att jag såg henne idag på väg till sleven på min rast! Där har du en anledning till varför man går skolan i stan och INTE i jakan!

Postat av: H

"Jag måste somna vänd mot väggen (tvångstanke)." för mig är det tvärt om. jag kan absolut inte ligga vänd mot väggen i mer än en minut, jag tycker att det är obehagligt.



"Jag är besatt av träning & min vikt." Ätstörningar?

2008-11-16 @ 12:10:56
URL: http://approximately.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback