39.5


4 GB, räddar mitt liv hela natten, när mina halsmandlar hotar att kväva mig.

Fortsätter att rädda mig när jag varken vet ut eller in, och allt jag kan göra är att ligga och stirra i taket och koncentrera mig på att överleva. "Those dancing days are gone", kan inte annat än att instämma. Och någonting på franska som jag inte riktigt förstår, men jag antar att det handlar om någonting som gör ont.

Den första iPoden som kom, känner mig riktigt retro. Och jag kan ju inte bli annat än deppig när jag har feber och jag inte vågar svälja riktigt. Och i två hela dagar har jag levt på varmt citronvatten med ingefära & honung. Rena rama bantingsprogrammet. (En pappa som befinner sig någonstans på andra sidan jorden, och jag får inte riktigt veta vart. Det gör också ont. Kanske ondare till och med)

"Jag dör nu mamma, jag lovar!" viskar jag någonstans under alla duntäcken och filtar, men mamma bara skrattar, gör nytt te och säger att en alvedon kommer göra mig levande igen.

Så mår jag idag.

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback