Så går det när man är glad

Wooooaw vilka vårkänslor jag har idag. Det ilar & spritter i hela kroppen.
Nu har jag inte använt byxor på hela 3 dagar! Eller alltså jag har inte gått naken, strumpbyxor har det varit.
Och idag invigde jag mina nya skor. Fan vad fancy livet är ibland. Solen skiner, jag ska dra iväg Emil
till centrum & köpa glass så fort han kliver innanför dörren. Skulle inte byta den här dagen mot något,
eller jo kanske typ en flygbiljett till Italienska rivieran eller nått. Men det är ju en annan sak.

Ikväll ska jag göra lasange. Greeaaaat. Puss puss puss

(Just det, du bruden eller vad du nu är, som inte kan se hela min blogg. Det är nog inte min blogg
det är fel på, utan din webbläsare. Hoppas det ordnar sig. För din skull alltså).

Kommentarer

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback