sommar please

image690

jag trånar och längtar efter sommaren nästan äckligt mycket.

jag vill ha sandstrand, sol, bruna ben, tygskor, klänningar, smultron, kubb, smält glass,
bryggor, ljusa kvällar, grillning, skolavslutning, långa promenader, lättklädd utan att frysa,
vattenmelon, picknick, cykla, grönt gräs, myggbett, getingstick, sommarlovsmorgon,
samla snäckor, vattenpipa, solglasögon, sitta ute och titta på folk, jordgubbar osv..

man kan tydligen flytta på regn nuförtiden. jag ska uppfinna vinterflyttning!

+ idag är det en dag mindre än igår till sommaren
- det är fortfarande ca halva vintern kvar innan sommaren kommer

Kommentarer
Postat av: sosso

omg jag har aldrig saknat sommaren som nu

Postat av: sosso

du glömde ute café

2008-02-10 @ 12:04:44
URL: http://cadeau.blogg.se
Postat av: hannah

FYFAN VAD MYSIGT MED KUBB m.m :(
nu
är jag ledsen och vill ha sommar

2008-02-10 @ 19:41:50

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback