creeds

tänkte härma fröken fräken selander med att tala om för världen vilka som gör mig till jag.

image592


sosso - bästa vän i alla väder, kläder osv. yada yada du vet det mesta.
vi tänker i samma banor och det bästa är att du ibland förstår utan att jag ens
behöver öppna munnen.
emil - du får mig att känna mig behövd och älskad. man kan inte kräva mer än så.
mamma - tack för att du förstår, tack för att vi slipper bråka, tack för att du är du.
saga - önskar du var här mer. saknar dig så jag går sönder varannan vecka.
och när du är här längtar jag tills att du ska härifrån. true love, isn't it?
michelle - du sprider glädje och vi ses alldeles för lite. 2008 får bli vårat nya 2006
erica - någonstans förstår vi varandra perfekt. det saknas bara lite tid.
gustav - vet att allt har blivit fel osv, men du får mig att le när som helst.
lars winnerbäck - tack för texterna, för musiken, för någonting som tilltalar mig.
y - vet inte vad det är som får mig att orka. ödet kanske.

Kommentarer
Postat av: liisa

vägra bara skriva YEZDAN :>


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback