långt, argt inlägg

jag sitter här och tycker synd om mig själv. för jag tål ingenting. det är sant.
jag föddes som laktosintollerant och nu tål jag inte mjöl heller! mjölk & mjöl är ju typ allt.
och jag är ju inte den typen som brukar äta bakelser, glass eller kakor ofta,
men ni anar inte hur mycket jag önskar att jag varit den typen nu! innan det vart försent.
men nu är det för sent, och ja - jag är patetisk och tycker synd om mig själv.
men jag ska lixom leva såhär resten av livet okej!? jag har all rätt att lida lite.
ni behöver inte tycka synd om mig för det är inte det jag strävar efter, tänk på barnen i afrika.

så nu har jag bunkrat upp med saker jag tål, dvs vaniljtuggummin, torkade sojabönor m. vitlökssmak,
granny smith äpplen, laktosfri mjölk, 3-pak läckerol, bananer och riskakor.

och så ska jag medans jag äter mina mjölk & mjöl-fria saker påminna er om att ni ska vara
jävligt lyckliga om ni inte har: tubekulos, leukumi, ticks, snuva, pesten, magsår, migrän, minnesförlust,
brutna ben, benskörhet, rabies, hjärtsjukdom, lungsjukdom eller något annat läskigt.

Kommentarer
Postat av: felicia (reindeer)

diabetes är inte heller så jävla rockigt!


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback