moment 22

image621

fucking kidding me? hur ska man kunna välja mellan dessa psykist sjuka människor?
michael jackson - sönder opererad, måste leva i mörker för att inte smälta,
våldtar små barn och bor på neverland. tvivlar inte en sekund på att han är utomjordning.
britney spears - skriker var och varannan dag att hon vill dö, hon kidnappar sina egna barn,
och hon visar muff och tuttar som om det inte fanns någon morgondag.
bill kaulitz - ser ut som en yuccapalm korsat med en emokid. verkar helt jävla lost.
carola - går mycket sannolikt på crack. varenda gång hon är i media känns det som om hon
lever i någon jävla psykos. jag tror att hon tror att gud bor under hennes säng.

vem skulle du vara?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bloggar är inte som mejl - språket är ganska viktigt. Du behöver stor bokstav efter punkt och "sönderopererad" ska inte särskrivas.

Jag undrar hur du kan påstå att personer du inte mött är psykiskt sjuka. Den bild du har av dessa personer har filtrerats genom mediernas skandalsökande ögonn. Åk och träffa Carola - därefter kan du bedöma hur hon är som person.

2008-01-25 @ 15:17:41
Postat av: Anonym

Det är humor att jag råkade skriva "ögonn" i stället för "ögon" när jag klagade på ditt språk. Heh. /Kram från Tony

2008-01-25 @ 15:18:41
Postat av: Mikaela

BRITNEY SPEARS, henne skulle jag va så mycket. HAHA, jag skulle förändra hela henne. Fatta hur bra hon skulle bli då ;d


Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback