tvungen att skriva av mig

sitter här med min ananas och mitt älskade te och filosofierar (?)

tjejer, tjejer, tjejer. jag är less på tjejer. jag saknar mina gamla killkompisar måste jag säga.
för tjejer är så fixerade. vid en himla massa saker. ett exempel. du ska fika med några
och dessa några (dessa några är garanterat tjejkompisar i detta exempel)

flera ggr om kommer du få höra "jag kommer, jag kommer inte,
jag kommer, jag kommer inte" om och om igen från samma person.
om du har otur - av flera personer.

killar, och mina noga utvalda tjejkompisar är RAKT PÅ SAK.
och killars dagar blir inte förstörda om någon ruffsar dom i håret, om dom har mens,
om deras mascara är torr och nästan slut, get my point?

killar är så enkla (dock inte när det kommer till mer komplicerade känslor som t.ex kärlek).
dom vet vad dom vill, dom orkar och kan vara ärliga osv.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Umgås nästan bara med killar nu för tiden, det är så värt. Älskar killar! Så mycket enklare.

2008-01-15 @ 22:15:33

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback