Farväl


Imorgon åker jag till landet, tidigt. Så, bloggtorka i hela två veckor. Hoppas alla trogna läsare roar sig med mitt generösa blogg-arkiv så länge, och är kvar när jag kommer tillbaka igen. Det kommer bli matlagning, nattdopp, DVD-boxar, brevskrivning, sträckläsning i hängmattan, fotografering, spendera nätterna på studsmattan, cykla på snirkliga grusgångar, nyklippt gräs, promenader i skogen, kubbspel, grillning och släkt.  

Så länge: Vilken låt skulle du beskriva ditt liv med?
XOXO, Ers majestät

Kommentarer
Postat av: linnéa

the smiths - there is a light that never goes out

2008-07-13 @ 11:53:08
Postat av: linnéa

the smiths - there is a light that never goes out

2008-07-13 @ 11:53:16
Postat av: A

Vad mysigt. Önskar jag hade ett landställe att åka till.

Postat av: Joanna

måste bara fråga - jag är medlem på bloggkoll.se och jag vet inte hur man får upp ikonen som du har längst ner. vart hittar man adressen som man klipper in sen i bloggen? du kanske inte fattar någonting vad jag skrev men jag vill verkligen ha sån ikonsak :)

2008-07-13 @ 21:23:49
URL: http://jooannas.blogg.se/

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback