Nu ska jag bli galen

image806
Jag har känt att jag behöver en kändis. Ni vet, hela Sverige har Björn Gustafsson-hysteri just nu.
Speciellt Sosso. Min syster har Bill Kaulitz och Idol-Danny. Men vem har jag? Ingen!
Så jag har försökt komma på vilken kändis som gör min vardag bättre. Jag måste ju haft någon?
Som jag bara råkat glömma bort under en period? Men hur mycket jag än vände och vred på
steken kom jag inte på vem det var.

Sen kom vändan. Jag hittade en gammal DN på tåget i veckan. Där, där var han. Min kändis.
Helt plötsligt var det uppenbart. På en söndertrampad, smutsig gubb-tidning sken han upp hela världen.
Jag ryckte åt mig tidningen fort som 17 och fick trycksvärta över hela jag. Men vad gjorde det.
Gustav Skarsgård. Så uppenbart. Min. Min kändis.

Varför har jag egentligen sett Förortsungar, Onskan & Babylonsjukan?
Inte fan för att jag trott att filmerna skulle överträffa mina förväntningar, utan för att han är med.
Hur kan jag ha glömt bort denna skönhet?

Gustav, om du läser det här - ber jag om ursäkt.
Jag ska på en gång titta på klipp, googla på ditt namn och ta reda på vart du bor. Vi ses!

Kommentarer
Postat av: sosso

har haft honom

2008-03-10 @ 21:53:20

Skriv här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback